دانشگران طرح تحول شهرستان سرباز
آخرين مطالب
لينک دوستان
>
لوگوي همسنگران
طراح قالب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان گفت: این استان به عنوان هشتمین استان کشور از فردا به مدت چهار روز میزبان سفرنامه سلامت وامید است.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان، رسول راشکی با اشاره به اینکه در هر استان چهار شهرستان به عنوان شهرهای معین برای اجرای سفرنامه سلامت و امید انتخاب می شوند، افزود: سفرنامه سلامت و امید از فردا در شهرستان های هامون، زهک، ایرانشهر و کنارک برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تونل های سلامت در این چهار شهرستان میزبان مردم هستند، تصریح کرد: این تونل ها در قالب ایستگاهها و چادرهای آموزشی، تست سرطان سینه، آموزش نکات سلامت مرتبط با سالمندان، آموزش های خودمراقبتی، تغذیه سالم، ویزیت رایگان و سلامت روان و مشاوره های اجتماعی است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان  با تاکید بر اینکه همه خدمات در قالب سفرنامه سلامت، رایگان و از سوی پزشکان، پیراپزشکان و خیرین ارائه می شود، یادآور شد:  در این زمینه خانه های تخصصی سلامت و امید با هدف ساماندهی خدمات پزشکان و پیراپزشکان در حوزه سلامت، استفاده از خدمات رایگان برای گروه های آسیب دیده و تحقق امر داوطلب محوری و ترویج اقدامات پیشگیرانه به منظور صیانت از بهداشت با همکاری خیرین راه اندازی خواهد شد.
گفتنی است سفرنامه سلامت و امید به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

منبع:سایت جمعیت هلال احمر




برچسب‌ها:
[ 18 / 10 / 1393برچسب:, ] [ ] [ دانشگران شهرستان سرباز ]

درباره وبلاگ

دانشگران طرح تحول شهرستان سرباز
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 366
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1